pondělí 7. září 2015

Life|PERFECT MORNING ROUTINE

Znáte takové to přísloví, že ráno dělá den? Já tomu naprosto věřím, protože třeba při představě, že bych neměla mít ráno doma někteou z přísad do své obvyklé snídaně, se mi ježí vlasy na hlavě.

Samozřejmě mám představu svého ideálního rána, které ale bohužel často musí ustoupit realitě. Ale když se všechno povede, tak jak si představuju, tak vím, že mám před sebou perfektní a víceméně úspěšný den.

A jak to tedy má vypadat?

Vstávám ještě před budíkem. (Ideální znamení, že jsem šla den předtím  spát rozumně a nedělá mi problém vstát a jsem plná energie).

Co nejdřív se vyhrabu z peřin, opláchnu obličej ledovou vodou, loknu si jablečného octa Brrrr!, zapiju to vodou s citrónem. Není nad to po ránu trochu nakopnout metabolismus a trochu se detoxikovat.

Pak už vytáhnu jógovou podložku, naladím relaxační hudbu a věnuju pár minut několika protahovacím asánám. (Ano, přiznávám, když nestíhám a jsemnevyspalá, tak tenhle rituál vynechávám jako první).

čas postavit vodu na čaj. Vytáhnu krabičku se svou apatikou - guarana, multivitamin, minerálový komplex. A začnu dělat snídani. Snídaně je u mě obvykle spoustu měsíců pořád to samé, něco si oblíbím a dělám to pořád dokola. Minulé měsíce to byl řecký jogurt s domácí pohankovou granolou a teď mojí kuchyni vládně smoothie z proteinu, kávy, banánu a chia semínek.

Dokončím ranní hygienu, namaluju se, vyberu oblečení, zabalím věci do fitka, ustelu postel a vytáhnu krabičky s jídlem na den.

Jsem spokojená a připravená vyrazit. Rychlá kontrola diáře a jdeme na to ;)

Kdo by pak neměl prima den, no ne? Takže moje předsevzetí: Zvládnout tohle příští týden co možná nejvíckrát. Co nesmí chybět ve vašem perfektním ránu?

xx A.

Žádné komentáře:

Okomentovat