sobota 11. července 2015

FITSTAGRAM #4

Na chvilku jsem ses odmlčela, protože jsem se přesvědčila o faktu, že snažit se co nejvíc pracovat, do toho ještě cvičit, každý den si vařit, školit se na pár nových fitness lekcí a snažit se udělat si do toho všeho čas na Superhrdinu je celkem těžké. On si také stěžuje, že mě sotva vidí a to spolu bydlíme! Ale to by nesměl vstávat později než já chodím do práce (nebo bych já nesměla chodit do práce v šest ráno! Fuj!)

Ale přestanu si stěžovat, protože i přes tohle všechno si poslední dny neskutečně užívám. Nejsem typ, co má radost z toho, že může sedět na zadku a má čas v jeden den stihnout celou sérii Sexu ve městě. Pravděpodobně bych na konci dne skončila s depresí. Já mám radost, když mám od rána do večera co dělat, když sebou večer praštím do postele a můžu si říct, že jsem dobrá. Ahoj, slečno narcistko!

Základem úspěchu je zkontrolovat si ráno ve výtahu, jak to vlastně vypadá, když přřed šestou vyrážíte na cardio...
A přežít vysokosacharidové dny! Sice to zní hezky, 300 g sachardiů, ale jí se to o dost hůř! (P.S: Ta miska je dost velká :D)
Ještě abych pak neměla energie na rozdávání...
Tenhle týden jsme ji s holkama potřebovaly! A nové boty, ženská vždycky potřebuje nové boty!
A když se mi tam občas vejde za odměnu nějaká questka...
...nebo starbucks, tak mám hned lepší den....
Superhrdina: "A proč musíme do Starbucksu, Costa coffee je to samý?!"
Já: "Když ti řeknu, že Kapitán America a Iron Man jsou to samý, protože jsou oba superhrdinové, co mi odpovíš?!"
Superhrdina: "Že ses zbláznila!"
... a ochotně makám o sto šest!
Makám i když je těch sacharidů málo a mám ty dny asi radši. Jsem pravděpodobně první na světě!
Nejsem úplný workoholik, občas si sednu s kavičkou (Velké ledové americano s místem na moje kokosové mlíčko!)
Jsem totiž na kokosu tak trochu závislá...
A aby to nebyly jen legíny, tenisky a BCAAčka, občas se hezky oblíknu a nechám Superhrdinu, aby mě vzal do kina...

Užívejte neděle. Já mám po lowcarb snídani (miluju vajíčka!) a mířím si to do fitka. ;)

xx A.

Žádné komentáře:

Okomentovat