středa 15. července 2015

Life|5 THINGS I WISH I KNEW...

Vezmeme to dnes z trochu jiného než fitness soudku, ale já veřím, že je to trochu propojené, protože na to, abyste byly fit se musíte cítit dobře. A to ve všech ohledech. Trochu jsem uvažovala - stává se vám taky, že něco automaticky děláte a pak si řeknete, kdybych tohle tak věděla, když my bylo šestnáct... Čím jsme starší tím je list těhle věcí delší a delší. Říká se tomu zkušenosti. A ty moje, které bych si přála, aby mělo moje šestnáctileté já?

Nečekejte žádné převratné filosofické úvahy, že jsem se měla vyvarovat tomuhle nebo tamtomu rozhodnutí ve svém životě. Žádných nelituju, říkám jich zkušenosti a cením si jich, protože jsem díky nim tím člověkem, kterým jsem. 

Takže k věci a trochu s humorem:
Přála bych si...

...abych v šestnácti věděla, co si počít s obočím. Někdy v tomhle věku dostaneme do ruky pinzetu. Tamhle vytrhnout, támhle, ještě trochu támhle. A pak to často končí katastrofou. Moje odvážnější kamarádky v záchvatu vzteku sáhly po břitvě a to byly přímo vodopády slz, věřte mi. Po pár pokusech se to srovná, už to není katastrofa, ale není to ani moc slavné. Mě se oči otevřeli celkem nedávno v Benefit Browbaru! A víte co? Na obočí záleží! Protože nic neudělá ve vašem obličeji takovou změnu jako dobře upravené obočí. Základem je správný tvar a pak si můžete pohrávat s tím, kde co domalovat. Tahle investice stojí za to!

...abych si uměla správně vybrat velikost podprsenky! Proč s tím mají češky takový problém, proč buď lítáme po světě se zářezy od košíčků nebo se zapínáním vytaženým až někde ke krku? Stačí si jednou zajít do pořádného obchodu s prádlem, kde vám to vysvětlí nebo si o tom něco málo přečíst a váš život bude o tolik pohodlnější! A věřte tomu nebo ne, ale také budete se správnou podprsenkou lépe vypadat!

...abych se neotravovala make upem, korektorem, pudrem a miliónem dalších výmyslů a radši investovala do pořádného krému, masky a čístící vody. Protože víte co? Zdravá pleť to všechno nepotřebuje! Mojí nehynoucí věrnost a lásku si za roky zkoušení získaly produkty Kiehl's!

...abych si uměla vybrat džíny co mi padnou! Protože proč bych měla lítat po světě ve skinny jeansech se sníženým pasem, když se k mojí postavě hodí něco naprosto jiného? Protože je nosí všechny moje kamarádky? No to asi ne-e.


...abych věděla, že zázračné diety nefungují a nemá cenu je zkoušet. Tečka. Nic víc k tomu není potřeba dodávat.


Pochlubte se, jakou vědomost či životní moudro byste svému mladšímu já předaly vy?

xx A.

Žádné komentáře:

Okomentovat