neděle 25. října 2015

Recipe|CASHEW PUMPKIN BUTTER

Podzim byl vždycky mým nejoblíbenějším obdobím! Je to u mě doba obrovských hrnů kávy a čaje, starých a nových knížek, znovuobjevení lásky k běhání venku (divné) a v neposlední řadě kuchyňských experimentů. A k tomu jsou pak víkendy jako dělané!

Já každopádně ale neděli začínám snídaní. Už pár týdnů se nemění a je to u mě momentálně závislost. Dva plátky domácího chleba upečeného ze semínek, dvě vejce a čtvrtina avokáda. Věřte tomu nebo ne, ale tak dobrou snídani jsem dlouho neměla!

A kuchyňské experimenty, teď jim vládnou dýně! A já jsem závislá na ořechových máslech, tak vznikl i tenhle jednoduchý recept. Já k mixování ořechů používám nutribulet, ale klasickým mixerem dosáhnete stejného výsledku, jen to bude chtít trošku víc času.

Ingredience
200 g kešu
1/4 upečené dýně rozmixované na pyré
skořice
3 lžíce kokosového oleje
_____________________
Přiznám se, původně jsem chtěla vytvořit klasické kešu máslo a někdy v půlce procesu mi padla do oka dýně, kterou jsem měla připravenou, upečenou na polévku! :-)

Takže já nejdřív začala mixovat ořechy spolu s kokosovým olejem. Je vždycky důležité nenechat mixovat najednou, ale v intervalech mixér vypínat, pokud o něj nechcete přijít.

Po chvilce přidat dýňové pyré, spoustu skořice a nechat všechno zkombinovat a rozmixovat dohladka!

Co teď s tím? Já s každopádně nakrájím jablko na měsíčky a mám svačinu jasnou a také miluju šmakounovi plátky goji s oříškovým máslem, rozhodně se hodí na #mojiovesnou a už se mi rodí v hlavě recept na dýňovo kokosové kari ;)
O víkendu se pak musí povinně na procházku, protože to se vám přes týden moc nepoštěstí! A pak to celé ještě zakončit tím velkým hrnkem kávy a knížkou ;)
xx A.

Žádné komentáře:

Okomentovat