neděle 28. června 2015

FITSTAGRAM #3

Znáte to přísloví, že by se každý den měl žít, jako by byl váš poslední? Kdyby tohle měl být náš poslední týden, tak si nemáme na co stěžovat. Utekl neskutečně rychle, ale tak už to bývá, když má člověk spoustu práce a ještě se k tomu dobře baví. Seběhlo se toho hodně. Přijeli moji příbuzní z US, takže byl čas na to dělat ve městě všechny ty turistické věci, já měla svátek a znáte to kino sem, práce, FITKO, vaření a ještě práce! Spánek trpěl, to vám nebudu zastírat!

Ale stop mluvení, o tom tyhle články nejsou...
Jak lépe chcete něco oslavit než pořádným salátem? To přesně vědí i moje milé dámy! 
Se Superhrdinou jsme to slavení pojali trošku dekadentněji a já za to zaplatila, ale o tom už jsem vám psala!
Každopádně nám bylo z US dopraveno prvotřídní vybavení, tak jsme to mohli všechno ve fitku napravit...
I když to bylo s časem trošku těžší vzhledem k tomu, že si návštěva vyžadovala pozornost...
... každopádně jsem nám udělala dobrou snídani (když porovnám Superhrdinovu a svoji, tak si říkám, že něco není fér)...
...a mohli jsme vyrazit trénovat!
Protože to dá přeci rozum, že...
...páry co spolu trénují spolu taky vydrží!
A když mi ještě uperhrdina pomůže s mým projektem a podpoří mě, tak jsem nejšťastnější ženská na světě!
A proto občas, jenom abychom ho potěšila (samozřejmě), nakupuju nové lodičky. Protože prý není nad vysportované nohy na podpatkách...

 xx A.

Žádné komentáře:

Okomentovat